بسیجیان با نثار عاشقانه زندگی خود پایه‌های

استوار سرزمین اسلامی‌مان را حفظ کردند

در آستانه سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان رهبر فقید و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، سرهنگ فریبرز خزائی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران یاداشتی منتشر کرد.
متن این یادداشت بدین شرح است : بسیج جایگاه ملکوتی و مکانی برای درس چگونه زیستن انسان‌ها و جایگاه عشق، صفا و صمیمیت و شهید جبهه‌هاست که در طول هشت سال دفاع مقدس آن‌چنان درخشید که به اعتراف دشمنان قدرتی که در بسیج نهفته است می‌تواند با ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند.
پنجم آذر سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی با دستانی خالی و ایمانی قوی و اراده‌ای استوار به دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی خود برخاسته بودند و با ایثار خون خویش دشمن تا دندان مسلح و برخوردار از پشتیبانی قدرت‌های استعماری را به زانو در آوردند و همراه با امت شهیدپرور از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.
این لشگریان خدا چه خالصانه جان در کف نهادند و چه عاشقانه زندگی را در طبق اخلاص گذاشتند تا پایه‌های استوار سرزمین مقدس اسلامی‌مان پابرجا بماند.
امروز بسیج یک فرهنگ است، یک ذهنیت برجسته و والا در جامعه و یک پدیده بی‌نظیر است که در یک معنا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حضور ایثارگرانه مردم و حرکت عظیم انقلاب و بسیجی ملت متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.
بنابراین بسیج و بسیجی در هر عصر و نسلی برای انجام رسالت حفاظت از دستاوردهای انقلاب از عهده مسئولیت خطیری که بر دوشش بوده برآمده است گرچه نقش بسیج در سال‌های دفاع مقدس چنان چشمگیر و عظیم بود که بر همه فعالیت‌های دیگر سایه‌ای پررنگ انداخت و ما هرگز فراموش نمی‌کنیم که چگونه با دست توانای او به اوج رسیدیم و این‌همه شکوه و عظمت و این‌همه غیرت و مردانگی را در راه عمران و آبادانی، امنیت و آزادی کشور اسلامی را مدیون ایستادگی و ایثار بسیجیان هستیم و بفرموده رهبر معظم انقلاب: بسیج یعنی بهترین و بانشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌هایی که برای منافع ملی و برای اهداف بالا، کشورشان به آن‌ها نیاز دارد و همیشه بهترین، خالص‌ترین، شرافتمندانه‌ترین و پرافتخارترین انسان‌ها این خصوصیات را دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,